بازیابی اطلاعات حافظه مختلف

بازیابی اطلاعات حافظه مختلف

ریکاوری اطلاعات  از همه نوع حافظه

امروزه براینگه داری اطلاعاتی همچون عکس های شخصی مان – فیلم ها- داده های کاری و … از وسایل مختلفی استفاده می شود.منظور از وسایل مختلف دیگر ابزارهای  سنتی انند آلبوم های عکس و قاب عکس و فیلم های دوربین ها نیست بلکه همه این اطلاعات به اطلاعات دیجیتالی تبدیل شده و در حافظه های سخت افزاری نگه داری می شود.به عنوان مثال آلبوم های عکس سنتی جای خود را به آلبوم های دیجیتالی داده است.

نگه داری اطلاعات به صورت سنتی با همه خاطرات خوبی که برای ما داشت دارای معایبی هم بود ک یکی از این معایب  این بود که ممکن بود در اثر عوامل مختلفی همچون آب خوردگی – آتش و … از بین برود و بدتر از همه این که اگر از بین میرفت امکان بازیابی و برگردانی  آن تصاویر و یا اطلاعات نبود این در حالی است که  در حافظه های سخت افزاری شانس های خوبی برای برگردادن اطلاعات وجود دارد.یعنی اگر حافظه ی سخت افزار آسیب ببیند شما خواهی توانست با روش های خاصی این اطلاعات را بازیابی کنید. هر کسی بنابر سلیقه و دانش خود اطلاعات را در نوعی حافظه نگه میدارد که میتوان به هارد دیسکهای اینترنال ( داخل کامپیوتر ) – هارد دیسک های اکسترنال – فلش مموری – انواع رم ها و… اشاره کرد که خب طبیعتا امن ترین این حافظه ها برای نگه داری اطلاعات هارد دیسک است زیرا مثلا یک فلش مموری احتمال گم شدن و خرابی بالایی دارد در حالی که هارد نوع خرابی که دارد متفاوت بوده و میتوان با بهکار گیری فناوری های تعمیراتی آن را مجددا راه اندازی کرد که این مورد  در باره ی فلش موری ها بسیار محدود است. و دوم این که احتمال گم شدن هارد بسیار کمتر از فلش مموری بوده زیرا مانند یک حافظه ی فلش همه جا برد نمی شود و آن قدرهام دم دستی نیست.

خب در خیلی از موارد بر اثر اتفاقات مختلفی از جمله ضربه خوردن _ آب خوردن و یا شوک الکتریکی  اطلاعات این حافظه های دیجیتالی نیزاز بین می رود و در برخی اوقات هم این حافظه و یا همان رم  کاملامی سوزد که سوختن نیز باعث می شود که اطلاعات شما از بین می رود. دنیایی که الان در آن زدگی می کنیم بر پایه تکنولوژی ساخته شده و زندگی بشر نیز همگام با فناوری پیش میرود و این فناوری نیز کاری کرده که بتوانیم همه نوع کار را انجام دهیم ، در دنیای فناوری اطلاعات نیز شگفتی ها و ترفند های بسیاری وجود دارد که می توان خیلی از کارها را انجام داد و این در باره ی حافظه های نگه داری اطلاعات نیز صادق است.

با روش های مختلفی که تعمیر کاران به کار م گیرند می توان اطلاعات از بین رفته در حافظه های فلش را در صورت از بین رفتن بازیابی کرد که بازیابی اطلاعات خود نیاز مند دستگاه های مختلفی است ومرکز بازیابی اطلاعات می تواند با به کار گیری پیشرفته ترین دستگاه های بازیابی اطلاعات هر نوع داده ای را از هر نوع حافظه بازیابی کند. بدیهی است که بعد از بازیابی اطلاعات ممکن است این اطلاعات به درستیاجرا نشود که نیاز به ترمیم دارد و با استفاده از سیستم ترمیم اطلاعات بازیابی شده می توان تمام اطلاعات مشکل دار را ترمیمکرد.

در صورتی که اطلاعات خود را از دست داده اید می توانید با مرک بازیابی اطلاعات تماس بگیرید و بعد از ارسال مموری خود  کار بازیابی انجام شودجهت اطلاعات بیشتر و برای توضیح وضعیت حافظه ی خود میتوانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹ و ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱  تماس حاصل فرمایید.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹