بازیابی اطلاعات رم دوربین

بازیابی اطلاعات رم دوربین

دوربین ها از پرکاربردترین وسایل برای ثبت اطلاعات تصویری  ( ویدو و عکس ) هستند که از زمانی که اختراع شدند تاثیر بسزایی در ثبت و نگهداری تصاویر داشته اند و اگر هم بگویم که پایهگذار راسنههای تصویری بوده اند حرف درستی است. اجرای اختراع دوربین از زمانی شروع شد که بشر در تلاش برای ثبت تصاویر هر آن چه میدیده است بود زیرا اگر با تاریخ شنایی داشته باشید و مطالعاتی را در تاریخ تمدن های گذشته کرده باشید می توانید ببینید که اینتمدن ها تصاویر حیوانات – گیاهان – مراسم خاص خود مانند مراسم مذهبی و…. را در سنگ ها با حالت کنده کاری ثبت می کردند و این نشان از این دارد که بشر از همان اول به ثبت تصاویر محیط اطراف خود علاقه مند بوده است.

با گسترش و پیشرفت تمدن و شروع به ایجاد و ساخت ابزارهای مختلف این روند همچنان ادامه یافت و تا اینکه با شروع انقلاب صنعتی دستگاه های پیشرفته تری ساخته شندن که دوبین هم یکی از آن ها است. دوربین ها این امکان را دادند که به جای نقاشی بادست که فقط یک نقاشی بیشتر نبود و با تصاوبر واقعی بسیار فرق داشت تصاویر واقعی را تثبت کنیم ، حتی بی کیفیت ترین دوربین تصاویرش واقعی تر از دست کشیده ها و نقاشی است ، حتی اگر هم نقاشی بسیار واقعی جلوه کند فقط می تواند اشکال ساده مانند میز – صندلی – و یا صورت انسان را ایجاد کند و نمی تواند مثلا تصویری از یک طبیعت زیبارا با جزئیات ایجادنماید. بنابراین دوربین ها به صورت کاملا واقعی تصویری از آن محیط راایجاد میکنندو به عباتی تصویر واقعی محیط را ثبت می کنند.دوربین ها هم برای خود روندتکاملی را طی کرده اندکه تا این زمان که ما شاهد دوربین های بسیار پیشرفته و با کیفیت هستیم که تصاویری که ثبت می کنند تفاوت چندانی با آن چه که چشم می بیند نداردو این باعث شده استفاده از این وسیله با ارزش بسیار گسترش پیدا کند و هرکسی را به خود علاقه مند کند.

در حال حاضر ما شاهد دوربین های عکاسی و فیلم برداری دیجیتالی هستیم که برای ثبت اطلاعات ( تصاویر گرفته شده ) از حافظه های سخت افاری مانند فلش و SD رم ها استفاده می کنند.استفاده از مموری های دیجیتالی بسیار خوب است و هیچ کدام از مشکلات دوربینهای فیلم خور قدیمی را ندارد ، به عنوان مثال مشکل باز شدندرب و سوختن فیلم ها براثر نور در این دوربین های دیجیتالی وجود ندارد ولی خب مشکلاتی هم متوجه دوربین های دیجیتالی با حافظه های دیجیتالی است مانند پاک شدن تصاویر و یا فرمت شدن مموری بر اثر مشکل فنی و یا اشتباه استفاده کابر.

در هر دو صورت چه اشتباه کاربر و یا مشکلات فنی اگرمموری دچار مشکل شود اطلاعات و تصاویر موجود درآن ها از بین خواهد رفت و راه چاره در این مواقع ریکاوری ( بازیابی ) اطلاعات است.مرکز بازیابی اطلااعت با داشتن آخرین فناوری ها در زمینه بازیابی اطلاعات دوربین میتواندکمک شما در موارد خرابی رم دوربین به هر دلیل باشد. این مرکز میتواند انواع رم دوربین و برندهای مختلف دوربین وهمچنن رم های سوخته ویا فرمت شده را بازیابی اطلاعات کند تا شما عزیزان به تصویرخود دسترسی داشته باشید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹