بازیابی اطلاعات رم SD

بازیابی اطلاعات رم SD

استفاده از حافظه های سخت افزاری و فلش مموری ها امروزه متداول شده است و هر روز بر ظرفیت این مموری ها و از حجم آن ها کاسته می شود. یعنی اندازه ی آن ها کوچکتر شده در حالی که ظرفیت و کارایی آن ها بالاتر میرود.فلش مموری ها از بارزترین حافظه هایی هستند که امروزه بهیک وسیله ضروری برای هرکسی تبدیل شده است زیرا همه بنابر کارشان اطلاعات خود را به جاهای مختلفی منتقل می کنند تا از آن استفاده کنند. مثلا یک دانشجو کارها و پروژه های خود را در منزلش انجام داده و آن را در  حافظه ی فلش مموری قرار داد  و سپس به دانشگاه می بردتا با استفاده از کامپیوترهای دانشگاه کارش را ادامه داده و یا به اساتید ارائه دهد.

حافظه های ساخته شده برای نگه داری اطلاعات انواع مختلفی دارد که در بالا به نوعی از آن به نام فلش مموری اشاره شد، ولی رم های دیگری هم هستند که یکی از آن ها رم های موسوم  به  SD CARD   ها می باشند که در دستگاه های مختلفی مانند دوربین های دیجیتال از آن ها استفاده می شوند.این رم ها از سرعت بالایی بر خوردار بوده و همچنین عمری طولانی برای کار دارند.از آن جایی که کیفیت این نوع رم بسیار بالا بوده وهمچنین سرعت بالایی نیز دارد دربین های دیجیتال هم از این نوع رمها استفاده میکنند و حتی زمانی که شما یک دوربین دیجیتال را خریداری میکنید در بررخی برندها خواهی دید که به صورت پیش فرض از نوع رمهای sd در بسته و کنار دوربین تعبیه شده است.البته حافظه ی کمی دارد مانند ۶۴ گیگ و یا ۳۲ گیگ ولی شما بنابر نیازتان می توانید ظرفیت های بالاتری را نیز تهیه کنید.اگراین مموری را به اشتباه فرمت کنید خب طبیعتا تمام اطلاعات از بین خواهد رفت و در ضمن خود رم ها نیز ممکن است دچار خرابی شوند که باز هم باعث می شود تصاویر موجود در آن از بین برورد.ر هر صورت وقتی یک رم sd خراب می شو چیزی که همیشه نگران کننده هست همین اطلاعات می باشدوگر نه خود رم ارزش خییلی زیادی برای تعمیرات ندارد و شما میتوانید با همان مقدار هزینه ای که برای تعمیرات یک رم sd میکنید یک رم جدید و نو رابخرید.

چیزی که در زمان بروزمشکل برای رم های sd و یا هر نوع حافظه ی دیگر مهم است این موضوع می باشد که بتوان اطلاعات موجود در رم را بازیابی کرد که این کار نیاز به تخصص کافی در زمینه فناوری اطلاعات و نحوه ی ذخیرهسازی اطلاعات و همچنین معماری حافظه های سخت افزاری دارد.ابزارهایی که برای بازیابی اطلاعتاز آن ها استفاده می شود به دو دسته تقسیم می شوند که نرم افزاری و سخت افزاری می باشد. مرکز بازیابی اطلاعات یک مرکز قوی در زمینه ریکاوری اطلاعات انواع مموری می باشد.

می توانید جهت بازیابی اطلاعات مموری خود اعم از sd card – رم دوربین – رم گوشی های موبایل و هارد اکسترنال با این مرکز تماس بگیرید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹